Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

  1. Základné informácie

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku v eshope : starsfishing.sk. Ako také sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim.
Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), riadia sa zmluvné vzťahy, ktoré tieto všeobecné obchodné podmienky neupravujú, Občianskym zákonníkom). 
Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa zmluvné vzťahy obchodnými podmienkami v rozsahu, v akých sa ho týkajú a Zákonom č. 513/1991 Zb. obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“)

Podnikateľom sa rozumie :

– Osoba zapísaná v obchodnom registri,

– Osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,

– Osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,

– Osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu

Prevádzkovateľ internetového portálu:

Názov spoločnosti: Auto Moto Stars, s.r.o.
Sídlo: M. Benku 5/1723, 920 01 Hlohovec
Štát: Slovensko
IČO: 36290483
DIČ: 2022168918
IČ DPH: SK2022168918

zapísaná v Obchodnom registri: Vložka číslo:18350/T

Telefón : +421 903261789
Email : automotostarssk@gmail.com

Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, 917 01 Trnava

Spoločnosť Auto Moto Stars, s.r.o. je platca DPH.

  1. Povinnosti obchodníka

Prevádzkovateľ/obchodník sa zaväzuje, že zákazníkom dodá správny druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok obchodu platných v deň odoslania elektronickej objednávky. Prevádzkovateľ/obchodník spolu s tovarom dodá kupujúcemu všetky potrebné doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú.

  1. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar riadne prevziať. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k veci a preto sa kupujúci stane vlastníkom až po úplnom zaplatení kúpnej ceny.

V zmysle obchodných podmienok je kupujúci povinný prevziať a zaplatiť svoju objednávku na základe vystavenej faktúry, ktorá bude zákazníkovi doručená spolu s tovarom, alebo do jeho emailovej schránky.

  1. Objednávka a uzavretie zmluvy

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných elektronickým systémom pri registrácii kupujúceho, alebo pri realizácii (odoslaní).

Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky obchodníka v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany obchodníka. Táto uvedená súvislosť je záväzná pre obe zúčastnené strany.

Prijatie objednávky obchodníkom bude potvrdené emailom na adresu udanú zákazníkom pri registrácii alebo telefonicky na uvedený kontakt. Na uvedenú emailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Prevádzkovateľ/obchodník je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu ( množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) požiadať kupujúceho o potvrdenie objednávky dôveryhodným spôsobom., napr. telefonicky písomne, alebo emailom. V prípade, že overenie nie je úspešné, prevádzkovateľ/obchodník považuje objednávku za neplatnú a bude zrušená.

Overenie platnosti objednávky v prípade vyššej sumy:

Objednávky nad 300 € môžu byť telefonicky overovaná z dôvodu , aby nedošlo k prípadnému falošnému objednaniu na Vašu adresu alebo k chybe pri objednanom množstve.

  1. Produkt na objednávku

Ak sa objednaný produkt na našom sklade nenachádza, zákazník bude informovaný o dobe dodania v závislosti od dostupnosti u dodávateľa. V prípade, že výrobok nie je dostupný ani u dodávateľa, čas dodania sa môže predĺžiť.

  1. Storno objednávky

Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu a to zaslaním emailu na adresu starsfishing@gmail.com , prípadne telefonicky a to v oboch prípadoch do 2 hodín od dátumu a času objednávky zo strany kupujúceho. V žiadosti o zrušenie objednávky uvedie kupujúci ako predmet správy „Storno objednávky„ do správy uvedie číslo objednávky, meno a priezvisko.

Obchodník potvrdí kupujúcemu stornovanie objednávky.

Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

– Ak objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (zle uvedené telefónne číslo alebo email, kupujúci neodpovedá na emaily, nezdvíha telefón, a podobne)

– Ak je dôvodné podozrenie, že ide o snahu kupujúceho zavádzať prevádzkovateľa/obchodníka uvedením falošných, klamlivých alebo nesprávnych údajov

– Ak z dôvodu vypredania zásob alebo, ak objednaný tovar už nie je možné zaobstarať, alebo dodať v dohodnutej cene alebo v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami (tovar sa už nevyrába alebo nedodáva) a prevádzkovateľ/obchodník sa nedohodne s kupujúcim na náhradnom plnení

– Obchodník má tiež právo stornovať objednávku v prípade, ak údaje uvedené v objednávke nezodpovedajú skutočnosti.

O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo emailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené najneskôr do 7 dní rovnakým spôsobom, ako bola uskutočnená platba.

  1. Cena tovaru

Všetky ceny produktov na stránke tohto e-shopu sú konečné a platné v čase objednania tovaru, vrátane všetkých daní a prípadných recyklačných poplatkov.  Obchodník je platiteľom DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie.

Tie sú uvedené na stránke a v nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na dodanie tovaru.

  1. Neoprávnené manipulácie dat a cien pri útoku Hackerov  

Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Pri napadnutí a pozmenení dat a cien na stránke internetový obchod si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.  

  1. Platba za tovar a spôsob platby

Spoločnosť Auto Moto Stars, s.r.o,  si balné neúčtuje.
Cena poštovného je uvedená vrátane DPH a určuje sa z výslednej sumy objednávky po všetkých zliav a to nasledovne: 

Kuriérom GLS do 24 hod. 

Rýchle doručenie spoločnosťou GLS. Kuriér Vám zásielku doručí v pracovný deň do 24 hodín po odoslaní tovaru.  

Cena prepravy pri platbe vopred na účet: 4.50,- € 

Cena prepravy pri platbe na dobierku: 4.50,- €  

Doručenie do CZ do 1-2 dní

Doručenie zasielky do Českej Republiky kuriérom GLS do 1-2 dní. 

Cena prepravy pri platbe vopred na účet : 149,- Kč 

Cena prepravy pri platbe na dobierku: 149,-  Kč   

Formy platby:

  • Bankový prevod
  • Platba kartou
  • Dobierka (platba pri prevzatí)
  • Faktúra so splatnosťou (výhradne len VIP veľkoobchodní zákazníci, ktorí získali status pre nákup na faktúru )

Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.

Po uskutočnení objednávky bude na email kupujúceho zaslané potvrdenie objednávky

  1. Dodanie tovaru

Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo najkratšom termíne. Pri každom tovare je uvedená dostupnosť tovaru. 

Každý zákazník je informovaný o všetkých zmenách v stave objednávky emailom. Status objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v systéme. 

Tovar je dodávaný prostredníctvom kuriéra GLS na adresu uvedenú zákazníkom v objednávke. Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru. 

Tovar je k dispozícii aj k osobnému odberu na prevádzke spoločnosti Auto Moto Stars, s.r.o . po spracovaní objednávky a výzve k osobnému odberu. 

Vlastnícke právo k výrobkom prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny. 

Tovar dodávame v rámci Slovenskej a Českéj republiky. 

Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru

Dohodnutá dodacia lehota platí, ak nenastanú nepredvídané alebo od vôle strán nezávislé okolnosti, to znamená, okolnosti vylučujúce zodpovednosť, ako napríklad všetky prípady vyššej moci, ktoré znemožnia jej dodržanie.

Obchodník doručuje tovar prostredníctvom:
Kuriérska spoločnosť GLS

Ak nastane situácia , že v čase tvorby objednávky kupujúcim , tovar už je nedostupný, obchodník kontaktuje kupujúceho v čo najkratšom možnom čase a dohodne sa na ďalšom postupe pri vybavovaní objednávky. Spoločne nájdeme vhodné riešenie.

  1. Nedoručené zásielky

Ak zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky , ktorú neprevzal, bude k celkovej cene zásielky účtované ďalšie poštovné vo výške platných poštovných poplatkov uvedených v obchodných podmienkach. Opätovné odoslanie neprevzatej zásielky bude vykonané na základe úhrady vopred, k čomu zákazníkovi bude zaslaný email s odkazom na platbu, pokiaľ nebude dohodnuté inak. Ak zákazník v požadovanom termíne neuskutoční úhradu faktúry, objednávka bude stornovaná. Zákazník bude o storne objednávky informovaný e-mailom. Ďalšie nákupy zákazníka prostredníctvom elektronické systému obchodu je možné realizovať len dobierkou.

  1. Reklamačný poriadok
  1. Všeobecné ustanovenia

Spoločnosť Spoločnosť Auto Moto Stars, s.r.o. (ďalej len „obchodník“) vydáva v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa reklamačný poriadok.

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len  „VOP “) obchodníka

Názov spoločnosti: Auto Moto Stars, s.r.o.
Sídlo: M. Benku 5/1723, 920 01 Hlohovec
Štát: Slovensko
IČO: 36290483
DIČ: 2022168918
IČ DPH: SK2022168918

zapísaná v Obchodnom registri vložka číslo: Vložka číslo: 18350/T, a opisuje postup, akým spôsobom pristupovať pri reklamácii tovaru nadobudnutého od obchodníka.

Kupujúci, ktorý môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť obchodníkovi Auto Moto Stars, s.r.o . súčinnosť, potrebnú na vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.

Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím tovaru od obchodníka kupujúci súhlasí s týmto Reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto Reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento Reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.

2. Záručná doba

Záručná doba začína plynúť zásadne dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ak neustanovuje osobitný právny predpis lehotu dlhšiu.

Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe. 

Záručná doba sa ďalej predlžuje o dobu, pre ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.

Tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami, s ktorými bol dodaný, bez prípadných znečistení. K reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o kúpe a vyplnenie Reklamačného formulára musí byť čitateľne ( najlepšie vypísaný elektronicky, prípadne, ak si ho zákazník stiahne z nášho e-shopu vypísaný paličkovým písmom ).

Vyplňte a stiahnite tu: Reklamačný formulár

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Pri uplatnení reklamácie obchodník určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví do 30 dní, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr ( zákazník bude o tejto skutočnosti informovaný ).

Vybavenie reklamácie môže trvať dlhšie ako 30 dní ak je zákazník o tejto skutočnosti riadne informovaný a to vzhľadom na zdĺhavú logistiku vyplývajúcu z dovozu nového produktu z USA určeného na výmenu reklamácie, prípadne ak nový produkt potrebný na výmenu nie je na sklade v USA dostupný a vybavenie reklamácie bude závislé od jeho naskladnenia.

Dôležité upozornenie: Reklamácia sa vzťahuje na výrobky výhradne zakúpené v spoločnosti Auto Moto Stars, s.r.o.ako prevádzkovateľa e-shopu www.Starsfishing.sk a u obchodných partnerov spoločnosti. Auto Moto Stars, s.r.o


Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú a zasielajú u obchodníka, na adresu skladu  :

Auto Moto Stars, s.r.o.   M. Benku 5/1723 920 01 Hlohovec

tel. 0903261789, email: starsfishing@gmail.com 

(tovar nezasielať a neukladať na Poštu tovar musi byť zaslaný priamo na adresu) 

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Obchodník je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Reklamácie sa nevzťahujú na prípady :

Ak vada vznikla nesprávny používaním, respektíve, ktoré je v rozpore s návodom na použitie, či údržbou a ošetrovaním daného reklamovaného tovaru
Ak vada vznikla mechanickým poškodením ( napr. poškriabaním, roztrhnutím, nesprávnym používaním , pádom, nárazom, nesprávnou a neodbornou montážou,  a pod.)
Ak vada vznikla v dôsledku živelnej pohromy.

Ak sa jedná len o estetickú vadu, ktorá nebráni používaniu produktu.

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č.40/1964Zb.v platnom znení +Občiansky zákonník a zákonom č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.08.2024.

13. Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

Odstúpenie od zmluvy ako podnikateľ:

Pri nákupe ako podnikateľ ( teda na IČO ) nemáte pri nákupe urobeného dištančne, na rozdiel od spotrebiteľa, zo zákona právo vrátiť tovar v lehote 14 dní. Zákon v tomto ohľade zvýhodňuje iba spotrebiteľa.

Odstúpenie od zmluvy ako spotrebiteľ:

V zmysle Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom právo od Zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie 14 dňová lehota na odstúpenie od zmluvy. 

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Spotrebiteľ  môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Upozornenie :

  1. Tovar je možné vrátiť odoslaním tovaru vybraným kuriérom priamo na adresu spoločnosti (nie osobne), na adresu skladu:

    Auto Moto Stars, s.r.o. M. Benku 5/1723 920 01 Hlohovec

    tel. 0903261789, email: starsfishing@gmail.com

    (tovar nezasielať a neukladať na Poštu tovar musi byť zaslaný priamo na adresu)

  2. Tovar vrátený formou dobierky nebude akceptovaný a spoločnosť Auto Moto Stars, s.r.o. M. Benku 5/1723 920 01 Hlohovec
  3. V prípade neoprávneného vrátenie tovaru  bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady. Neoprávnené vrátenie tovaru znamená, že nebolo spoločnosti Auto Moto Stars, s.r.o. doručené odstúpenie zmluvy. 

Rozhodné právo

Právne vzťahy medzi zákazníkom – spotrebiteľom a obchodníkom bližšie neupravené týmito obchodnými podmienkami sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a Zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov .

Právne vzťahy medzi zákazníkom – podnikateľom a obchodníkom bližšie neupravené týmito obchodnými podmienkami sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Pri osobnom odbere tovaru si zákazník tovar skontroluje a má právo ho neprevziať. Po prevzatí však už takýto predaj nespadá do vyššie spomínaného zákona a z tohto dôvodu nie je možné tovar vrátiť bezdôvodne do 14 dní.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe na adresu: Auto Moto Stars, s.r.o. M. Benku 5/1723 920 01 Hlohovec, tel. 0903261789, alebo emailom na: starsfishing@gmail.com

Vo svojom odstúpení je potrebné uviesť:

– Odstúpenie v zákonnej lehote

– Názov tovaru, jeho cena, číslo faktúry, dátum prevzatia tovaru

– Spôsob vrátenia peňazí, akým si zákazník želá vrátiť peniaze

Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty.

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy obchodník vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby ( za celý tovar alebo preddavok ), ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s obchodníkom dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.

Obchodník nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom.

Pri odstúpení od zmluvy obchodník nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Od kupujúceho, ktorý odstupuje od zmluvy vyžadujeme , aby ste nám vrátili tovar v nepoužitom a inak opätovne predajnom stave. Nové a nepoužité znamená, že na predmetnom tovare nie sú žiadne stopy alebo znaky opotrebovania. Nepredávame použitý tovar a neakceptujeme vrátenie žiadneho tovaru, ktorý by naznačoval, že bol použitý. V takom prípade bude tovar vrátený kupujúcemu. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčnosti tovaru by mal spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v „kamennom“ obchode. Od kupujúceho sa vyžaduje, aby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy s tovarom manipuloval a kontroloval ho s náležitou starostlivosťou. Tovar musí byť vrátený v originálnom balení, nepoškodený tak, aby bol schopný ďalšieho predaja.

Adresa pre vrátenie tovaru :

Auto Moto Stars, s.r.o.

M. Benku 5/1723 920 01 Hlohovec

tel. 0903261789

Formulár na odstúpenie od zmluvy je možné nájsť tu : Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

14.Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z. z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.